Vår process

Så här vill vi jobba

Vilket behov? Vid vårt första möte med en kund vill vi väldigt gärna presentera vårt sätt att arbeta, hur våra tjänster ser ut och kanske några exempel på konsulter.

Värderingar & Kultur. Vid första mötet är vi väldigt intresserade av att få höra om kundens värderingar och vilken kultur som präglar företaget.

Servicenivå. Vi hittar den nivå på Addera Interims service som passar kunden.

Planera. Vid korta möten med jämna mellanrum går vi igenom läget och ser vad Addera Interim skulle kunna bidra med för att lösa uppkomna behov. Det kan vara tjänstledigheter, frånvaro pga graviditet, omplaceringar, uppsägningar och alla de andra orsaker till att personalbehov uppstår.

Presentera. Vi presenterar gärna intressanta konsulter vid de tillfällen som passar - det behöver inte vara inför ett uppdrag utan också i förebyggande syfte.

Resursbehov (exempel ovan). Addera Interim erbjuder konsultresurser som t ex interim, Multi-Interim, mentor eller förstärkning av den egna organisationen (Task Force).